loading...
@چـــــــشـم های باز@
BanoO بازدید : 55 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (1)

اعتراف

تانهان سازم از تو بار دگر          راز این خاطر پریشان را

می کشم بر نگاه ناز آلود          نرم و سنگین حجاب مژگان را

دل گرفتار خواهشی جانسوز         از خداراه چاره می جویم

پارسا وار در برابر تو              سخن از زهد و توبه می گویم

آه هرگز گمان مبرم که دلم            بازبانم رفیق و همراه است

هرچه گفتم دروغ بود دروغ          کی تورا گفتم آنچه دلخواهست

توبرایم ترانه می خوانی             سخنت جذبه ای نهان دارد

گویا خوابم و ترانه ی تو               از جهانی دگر نشان دارد

شاید این را شنیده ای که زنان     در دل آری و نه به لب دارند

راز خود را عیان نمی سازند             راز دارو خموش ومکارند

آه من هم زنم زنی که دلش            در هوای تو میزند پر وبال

دوسـتـت دارم ای خیال لطیف                       دوستت دارم ای امید محال

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فندقی در تاریخ 1392/04/29 و 10:31 دقیقه ارسال شده است

سلام.
اگه می خوای توی وب هم کاری کنی این مشخصات رو برام بفرست!

نام و نام خانوادگی
شماره ی موبایل
آدرس ایمیل
تاریخ تولد
اسم نویسندگی
رمز

ممنون!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مستش بکن...مستش بکن این عاشق دیوانه را جانا بیا تا لب به لب...لبریز کن پیمانه را
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 3,853